Zijn de foto's die je met een iphone 4s maakt goed geschikt voor een foto 100x100cm op canvas

Of verzwakt de kwaliteit bij een vergroting?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb het even opgezocht en de camera is 5 megapixels. Dit is voldoende om zonder kwaliteitsverlies uit te vergroten tot 20x30cm. Misschien tot 30x45cm, maar zeker niet tot 100cm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast moet je een foto van 100x100cm niet bekijken op 1 meter afstand. Dus op grotere afstand zal het kwaliteitsverlies ook minder zijn.
Voor een dergelijke foto zou ik een betere camera gebruiken. Het aantal megapixel is wel ok, maar de lens en beeldsensor zijn van matige kwaliteit zodat het nooit een top eindresultaat zal worden. Maar gaat het je alleen om de herinnering, dan is een foto van een Iphone 4s een van de beste die je met een smartphone kunt maken.
paulus811