valt dit ook onder abonnement relax 15 bij t-mobile??

ik heb het abonnement relax 15 ik betaal 15 euro per maand en ik krijg dus ook 15 euro beltegoed(nouja het is een abonnement)`

bij t-mobile!

nu is mijn vraag: als ik bijvoorbeeld voor habbo of iets voor een online game zou kopen voor bijvoorbeeld drie euro valt dat dan binnen mijn bundel(bij prepaid gaat het gewoon van je beltegoed af) is dat ook bij dit abonnement??

ik hoop dat iemand het antwoord weet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Volgens mij betaal je alles uit je bundel. Dus als je via de telefoon betaalt dan gaat het van je bundel af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
^zeker weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
want ik wil niet dat ik ineens zie dat ik 3 euro extra moet betalen:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee alle externe diensten behalve bellen en smsen vallen niet in je bundel. Dus dat betaal je altijd apart boven op je standaart bundel. Dus het antwoord van de ander klopt niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het betalen is door een nummer te bellen dan gaat dat gewoon van je bundel af. Ik heb ook een relax abonnement en ik betaal soms op die manier en dan wordt gewoon mijn bundel-bedrag lager.