Ik heb een Iphone 4 En mijn batterij gung vandaag vreselijk snel op! En ik was niet eens erg actief met hem... Hoe kan ik in het vervolg besparen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (7)

Bluetooth, Gamecenter, Notificaties en wifi/3g uitzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de tips van apple, zie hier:
http://www.apple.com/nl/batteries/iphone.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bluetooth en notoficaties (zoiets) uitzetten
dubbelklik op de home/knop en dan een app ingedrukt houden en dan allemaal minnen.
beeld wat minder scherp zetten
download BatteryDoctor, daar staan wel 30 tips in ong.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen dank!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
instelling -> berichtgeving
- licht van scherm dimmen
- 3G uitstellen
- pushberichten uitschakelen
- apps sluiten door twee maal op de home knop te drukken
- ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Locatiediensten en pushberichten uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn talloze tips waarmee je de batterij kunt besparen.
Denk bijvoorbeeld aan: Wifi, 3G , Bluetooth, uitzetten, Brightness van je scherm lager zetten ect.
Hier vind je nog een aantal van deze handige tips:

http://www.iphonescreen.nl/iphone-batterij-tips/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbel klik op homeknop. Je ziet al je openstaande programma's . Houd je vinger er op tot ze trillen en dan verschijnt er een rood knopje druk daar op tot dat alle programma's weg zijn en er draaien geen programma's meer . Dat is tip een tip twee is : Je kunt in de App Store een app downloaden die Battery Doctor heet . Dat werkt echt en het is echt geen zonde van je geld!!