wat moet ik doen als mijn iphone 6 helemaal niet meer reageert?

hij laad wel gewoon op maar het touchscreen doet niks meer , ik heb al een aantal keer 10 seconden de aan/uit knop ingedrukt gehouden en vaak deed die het dan weer maar nu niet meer, ik heb hem paar weken geleden helemaal gereset voor de derde keer en naar de winkel gebracht , maar die vroegen 400 euro voor de reparatie wat ik superveel vind. Is er geen andere manier ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
Amadea
7 jaar geleden
Belachelijk, 400 euro reparatiekosten voor een ding dat al zo duur is. Daar kan je drie nieuwe telefoons voor kopen en het wél doen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb een aantal jaren terug een kapotte iPhone 4 naar de leverancier gebracht ( de T Mobille winkel ) rep kosten 250€ ! Niet gedaan wel onderzoek kosten betaald . Toen bij een klein Reparatie winkeltje voor 15 E klaar . Het ding doet nog steeds ( zware ) dienst bij inmiddels een 3e gebruiker

Antwoorden (1)

Herstel je iPhone met iTunes:
Sluit je iPhone aan op je PC/Mac, en open iTunes, en kies voor herstel iPhone.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heb ik al 3 keer gedaan !
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Overstappen naar een nieuwe mobiel