hoe kan ik opera mini gebruiken op mijn nokia en is dit gratis?

ik was benieuwd of opera mini totaal gratis is in gebruik ook als ik geen internet abbo heb. Zo ja, hoe kan ik dit gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Het gebruik van Opera zelf is totaal gratis, gewoon gebruikmaken van het Wi-Fi (als dat op je toestel zit) netwerk thuis en dan kan je rommelen wat je wil voor niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wifi gebruikt is dat altijd gratis, als je mobiel internet gebruikt kost dat altijd geld. Een andere browser kan daar niks aan veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik het ook. Het is gratis te downloaden in de Ovi Store van Nokia. En het is (zoals al genoemd) inderdaad gratis wanneer je WiFi gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt met je browser gaan naar m.opera.com en de app gaan downloaden.
Natuurlijk is het een internet browser dus als je geen abbo hebt dan zal je voor de internet kosten moeten betalen. Met wifi kan je gewoon wel internetten.
De app zelf is gratis.