kan ik mijn samsung galaxy zoeken via de pc en zo ja hoe?

met een i phone kun je via de pc met mobileme zoeken waar je i phone zich bevindt. Kan dat ook met een samsung galaxy?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Bezitters van een Galaxy S II die hun toestel kwijt zijn, kunnen deze opsporen via de vernieuwde gratis Lost Phone Management software die te vinden is op SamsungDive.com. Gebruikers dienen daarvoor een Samsung account aan te maken en deze te activeren op de mobiele telefoon. Wanneer het toestel zoek is, kan op SamsungDive.com de telefoon via GPS getraceerd worden of kan de ringtone geactiveerd worden. Ook is het mogelijk het toestel op afstand te vergrendelen en als het echt verdwenen is, kan de inhoud gewist worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik hiervoor Prey. Je hebt een account op de site en daar kun je je mobiel (en laptop) aanmelden. Wanneer je je mobiel kwijt bent, zet je de status van je mobiel op vermist. Je kunt zelf instellen om de hoeveel tijd je een notificatie krijgt waarin de locatie staat waar je mobiel zich bevindt. Werkt heel goed! Ik zal zo nog even de site opzoeken, ik weet zo snel niet hoe de site heet. Je moet hiervoor trouwens wel een applocatie downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Www.preyproject.com heet de site.