Wat is er mis met mijn iPhone?

Nou, ik heb dus een iPhone 5, hij laadde altijd prima op tot op gisteravond, ik stopte hem in de oplader en elke seconde gaat het aan en uit (oplaad icoon)

Dus het wordt steeds groen en daarna niet meer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan ook aan je oplader liggen. Probeer eens een lader van een ander.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad. Mijn vorige telefoon had daar ook last van.

Antwoorden (2)

Probeer anders de inngang van je Iphone even schoon te maken. Waarschijnlijk ligt dit aan de adapter die je gebruikt. Ik weet niet preciecs hoe het zit maar ik weet dat de adapters de 230v die door het stopcontact komt omzet in een lagere spanning. Het verschilt ook bijvoorbeeld tussen een I-pad lader en Iphone lader uit eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ze beide geprobeerd, de ingang was al schoon (geen stof oid)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En de oplader, is die wel in orde, verder?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja als ik hem bij mijn vriendin iPhone doe, laadt hij op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het feit dat tablet opladers anders werken dan telefoon opladers ligt aan het apperage. Dus niet aan het voltage.
Tabletladers laden vaak veel sneller op omdat ze vaak opladen met 2A ipv 1A.
Kan het zijn de je iPhone nat is geworden? Al is het maar een druppel die in je oplaadpunt is gekomen. Ik heb dat namelijk ook is gehad. Wat bij mij toen werkten was hem een lang weekend in de rijst leggen. Misschien een tip?!