Hoe verleng ik mijn Hi abbonnement?

Ik wil namelijk overstappen op de galaxy S4, en wil graag nog bij hi blijven.
Kan ik dan gewoon via de online shop de galaxy S4 bestellen en op nummerbehoud klikken, of moet ik via een omweg apart verlengen en daarbij een andere toestel kiezen?

Toegevoegd na 47 seconden:
En krijg ik via de nummerbehoud verlengen dan ook korting op mijn volgende abonnement?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je gaat naar mijn.hi log daar in en als je mag verlengen ga je toestel uitkiezen en de rest wijst zichzelf. of je gaat naar kpn winkel En ze helpen je daar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals bovenstaand antwoord via de site,maar het kan ook als je hi belt. Jij kan dan je wensen vertellen en zij kijken dan wat het best bij je past.