Waar kun je gratis smssen of bellen ?

Hallo mijn simkaart is afgepakt en ik zoek een manier om gratis te kunnen bellen of smssen zonder m'n abbo simkaart maar met een andere simkaart zonder beltegoed (ik kan geen beltgoed kopen)

Iemand een idee of site waar je gratis kan smssen of bellen ?
Alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Naar mobiel gaat dat heel moeilijk
Je kan wel via voipwise
Gratis bellen naar alle huistelefoons
In europa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan gratis sms'en via Hi.nl
Maar daarvoor moet je je wel eerst registreren, dan kan je 100 gratis sms'jes via die site sturen. En Hi moet natuurlijk jouw provider zijn.