Waar kan je een goedkoop mobieltje kopen?

Ik heb deze vraag eerder gesteld en ik kreeg een antwoord van een mobiel voor 15 euro met 15 euro beltegoed bij trekpleister. Ik wou deze mobiel kopen alleen was uitverkocht. nu is die aanbieding niet meer. weet iemand nog zo'n aanbieding? moet dus wel 10 à 15 euro zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (8)

Kijk eens bij de albert heijn, ah mobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms zijn ze 10 euro met al 5 beltegoed
Op Marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op http//www.kapaza.be Of http//www.ebay.be
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de ah, of gewoon bij sommige telefoonwinkels

Toegevoegd na 37 seconden:
of 2e hands
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij bartsmit of intettoys had ik ook een mobieltje gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet al teveel haast hebt, wacht dan even een volgende aanbieding van Trekpleister, Blokker, of zelfs Zeeman en Wibra af. Regelmatig hebben ze mobieltjes voor spotprijzen en zelfs gratis (als je het beltegoed erin berekent)

Als je iets meer haast hebt, houd dan het folderpakket in de gaten, iedere maandag of dinsdag. Er zitten vaak folders in van mobieltjes-winkels, en er staan dan hele rijen goedkope mobieltjes. Ook winkels als Block, Maxwell en Dixons hebben vaak aanbiedingen. Zitten ook meestal in het folderpakket.

Ook kun je zelf even op pad gaan. Er zijn zo veel van die winkels. Bij een winkelcentrum bij mij in de buurt zitten 7 van die winkels op een kluitje, zoals Bel-Company etc. Kost even tijd, maar dan kun je ook rustig kiezen en je goed orienteren. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Media markt.
15 eu met 10 eu beltegoed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Offerande in Antwerpen kun je ook vinden. Maar die zijn niet zo te vertrouwen.