waarom krijg ik de melding "0 abonnementen"nadat ik NL-Alert wil instellen?

Ik heb een Samsung Galaxy S Avance Modelnummer GT-19070 Android versie: 2.3.6 Alle instellingen uitgevoerd voor NL-Alert met behulp van de site voor diverse telefoons, maar krijg op het eind de melding: 0 abonnementen. Ik heb een abonnement met T-Mobile dus ik snap het even niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Heb je alle stappen die nodig zijn voor de Smasung i9070 (Galaxy S Advance) goed doorlopen? Dus ook als laatste stap je telefoon een keer uit en weer aan gezet? Hieronder de verwijzing naar de juiste stappenlijst voor jouw telefoon.

Toegevoegd na 1 minuut:
De melding van 0 abonnementen slaat in dit geval niet op het abonnement dat jij hebt met je provider maar op het abonnement bij NL-Alert.

Omdat jij mogelijk je telefoon niet goed hebt ingesteld geeft die aan dat je geen abonnement hebt.