Wat is precies DriveSafe.ly Pro die je nu gratis kunt downloaden op de BB?

Ik doe niet zoveel met mijn telefoon, maar wil wel eens zo'n app proberen, maar ik heb geen flauw idee wat alles inhoudt. Ik zie er nu dus 2 staan, een spelletje en dus die DriveSafe.ly Pro. Spelletjes hoef ik sowieso niet. Wat kan ik dan met die DriveSafe.ly Pro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een app waarmee je je telefoon met je stem kunt besturen: jij dicteert smsjes en hij leest inkomende smsjes aan je voor.