Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkomen at er beltegoed afgaat van mijn mobiel?

Hallo, ik heb laatst een blackberry curve gekocht type 8520, soms gaat er zomaar beltegoed af soms zijn het kleine bedragen als 1cent of 2cent maar soms wel 50cent hoe voorkom ik dit, ik ben gewoon verbonden met wifi internet thuis. ik zit soms wel op internet (ik weet niet of het door internet komt). ik heb geld van smsen en bellen niet meegerekend.
kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je de prepaid versie hebt, dan heb je 250MB internet aan data per maand. Als je hierboven komt dan kost het je 30ct per MB wat dan van je beltegoed wordt afgeschreven. Wat je dus moet doen is zorgen dat je niet boven de 250 mb uitkomt. Mocht dit niet het geval zijn dan wordt er misschien per ongeluk mee gebeld als je hem in je zak hebt bv
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mobiele datanetwerk uitzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je wel bereikbaar voor bellen en sms'en ja. Je moet alleen altijd als je weg gaat bij je wi-fi verbinding je internet uit moeten zetten en weer aan als je je wi-fi weer wilt gebruiken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding