Pingen met een blackberry van marktplaats?

Weet iemand hoe je kan pingen, (zonder dat je een abonnement neemt) met de blackberry als je hem van marktplaats koopt.
ps. Ik weet dat je ook via wifi kan pingen, maar je hebt niet overal verbinding!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dan moet je een Blackberry internet abonnement nemen met ping. Je zult voor ping sowieso een ABO moeten nemen. Dat kan ook met prepaid. Ga daarvoor even naar een telefoonwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke! Maar je kan toch ook een t-mobile simkaart kopen met 3 maanden gratis pingen/internetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet zeker. Kan vast wel. Dan is het denk een soort proefpakket. Ik zou het even navragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, denk ook dat het wel kan. En ja dan is het idd een soort proefpakket, en na die 3 maanden moet je elke maan 20 euro btg erop zetten, dan schrijft de provider ook 12,50 euro ervan af. Dan kan ik een maand gratis pingen/internetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep
Als je t mobile of vodafone hebt moet je naar de website gaan, een account maken, 20 euro btg op je nummer zetten en dan op de site van je provider; prepaid blox aan zetten. En dan schrijft hij 12.50 van je btg af en dan heb je een hele maand internet, ook zonder wi-fi. Abbonament is niet nodig dus!