Sinds gisteren kan ik via safari (iphone4) niet meer op youtube de scherm blijft wit via eigen youtube wil het wel hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je telefoon opnieuw opstarten wil weleens helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als opnieuw opstarten niet helpt, laat je iphone helemaal leeglopen, totdat hij uitvalt dan opladen, en hup yt doet het weer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je over je databundel heen bent gegaan. Probeer eens of hij het via wifi wel doet. Het kan namelijk zo zijn dat je provider je voor de rest van de maand beperkt internet gegeven hebt, langzamere downloadsnelheid dus ( vooral bij T-mobile gebeurt dit vaak) En sommige providers blokkeren het gebruik van Youtube als je een laag data abonnement hebt.