ik heb whatsapp free gedownload op mijn blackberry curve 8520 maar kost dat geld als je een abbonement hebt? wie weet hier antwoordt mee ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Het kost geen geld als je mobiel internet hebt, dan is het helemaal gratis (voor een jaar meen ik, dan moet je volgens mij voor whatsapp zelf gaan betalen)

Als je geen mobiel internet hebt kost het je waarschijnlijk een bepaalt bedrag per Mb, dit ligt er helemaal aan bij welke provider je zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn blackberry 9000 koste het eerste sms'je (om Whatsapp te activeren) wel wat. Maar dat was gewoon standaard tarief.
Daarna was Whatsapp gewoon gratis.
Dat sms'je is denk ik bij jouw gratis omdat dat (als het goed is) in jouw abonnement valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt af van je abonnement. WhatsApp maakt gebruik van internet om berichten te versturen.

Heb je bijvoorbeeld een "onbeperkt internet"-bundel, dan kost het je dus niets. Betaal je echter per MB, dan kosten de berichtjes je dus geld. Ook als je een internetbundel hebt met een limiet (bijvoorbeeld 500MB per maand), moet je oppassen. Zodra je teveel internet, kan het WhatsAppen geld gaan kosten.

De App zelf is op de BlackBerry het eerste jaar gratis, daarna moet je er voor betalen. Dat kun je overigens simpel omzeilen door de App te verwijderen en weer opnieuw te installeren.