Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen als mijn blackberry-ping niet goed functioneert?

Ik heb vandaag een normale Blackberry Curve 8520 aangeschaft, puur vanwege het pingen dat nu "in" is.
Het is gewoon prepaid.
Nu zit ik met het probleem, dat als ik een andere Ping accepteer, het de hele tijd "in behandeling (wachten op autorisatie)" blijft staan.
Hoe krijg ik het weer normaal aan de praat?

Toegevoegd na 2 dagen:
Aangezien alle antwoorden kloppen geef ik ieder een +1.
Het antwoord dat mij met mijn probleem geholpen heeft verkies ik als beste antwoord.
Bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
540

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik had dat ook op mijn Blackberry 9000.
Hoe ik dat probleem verholpen hebt is gewoon weer die contact persoon toevoegen. Daarna was het probleem verholpen en let daarbij wel op dat als je het volledige ping code toevoegt als Ping niet als email.
Het kan natuurlijk ook zijn dat jouw ping persoon je niet heeft geaccepteerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ten eerste:Je KAN via wifi pingen! Dat doe ik ook. Je moet even naar de klantenservice bellen van je provider. Die geven je een site waar je een soort mail moet aanmaken, en dan doet je ping het. Waarom je een mail moet maken en wat je daarmee verder kan weet ik niet.. Maar als je dat gedaan hebt kan je pingen. (Je moet ze geloof ik we'll opnieuw toevoegen. Als je nog een vraag hebt dan mag je gerust een bericht sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je Blackberry Messenger updaten, naar de bb website & de nieuwe versie van bbmessenger downloaden.

Daarna je blackberry even opnieuw opstarten. Grote kans dat het hierna wel werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig ligt ping er deze avond even uit, ik kreeg geen ping binnen/verzonden. Wacht even tot morgen ochtend en mocht hij het dan nog niet doen, dan kan je eventueel je ping verwijderen en daarna weer opnieuw installeren. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je je BB wel al geactiveerd en je email ingesteld, verbonden dus met de Blackberry server? zo niet is dat dus de oorzaak. Ben je wel al aangemeld dan is de kans groot dat je KPN of T-mobile hebt. Deze lagen vandaag plat, alleen via Vodafone deed de ping het vandaag goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding