Welke telefoon is beter de samsung 7s of de iphone 6s?

Qua met fotos maken en bewerken en bijvoorbeeld met internet snelheid downloaden etc etc

Welke is veel beter

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
paulus811
8 jaar geleden
Voor het maken van echt goede foto's en vooral nabewerken gaat er wat mij betreft nog steeds niets boven een goede camera die ook in RAW kan fotograferen. Ik snap ook niet helemaal wat je wilt downloaden op een smartphone. Internet snelheid hangt vooral af van je abonnement en provider.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Idd koop een goedkope DSLR en leuke lens en voor het geld wat je over hebt koop je een goedkope smartphone, of je houdt je huidige.

Het beste antwoord

Ze schelen niet heel veel, maar in het algemeen is de iPhone 6s beter qua camera/foto's. Internet van iPhone, 4G, is vaak ook sneller dan die van Samsung. Toch is Samsung ook zeker geen slechte telefoon!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

precies wat mirjamsnellen zegt, het hangt er een beetje van af wat je jouw wensen zijn, wil je een draadloze lader; kies samsung. wil je 4k foto's maken; kies apple iphone.

het hangt puur van jouw wensen af

Toegevoegd na 22 seconden:
dus in jouw geval is iphone 6s beter