Is het mogelijk om mijn oude whatsapp-berichten over te zetten op mijn nieuwe mobiel terwijl whatsapp al is gebruikt en ingesteld?

Ik heb een nieuwe telefoon en mijn oude whatsapp-berichten zijn niet overgezet. Kan ik doormiddel van het oude SD-kaartje in de nieuwe telefoon te plaatsen (er zit nu een andere SD-kaart in), het mapje whatsapp-berichten selecteren en overzetten naar het intern geheugen van mijn nieuwe mobiel? Zo ja, hoe moet ik dat doen? En hoe zit het met de berichten die al op de telefoon staan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Of je de berichten 1 op 1 kunt overzetten, weet ik niet precies. Je zou eens kunnen proberen het gesprek te archiveren. Houd je Whatsapp-gesprek lang ingedrukt, en je ziet o.a. deze optie verschijnen. Het gesprek wordt dan extern opgeslagen, dus inderdaad bijv. op je SD-kaart.

Als je doel slechts het bewaren van deze berichten is, zijn er ook andere opties. Houd een Whatsapp-gesprek lang ingedrukt, en je krijgt de optie dit gesprek te e-mailen. Je krijgt dan het bestand in formaat .txt aangeleverd in je mailbox.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar dit is niet meer mogelijk. Aangezien de simkaart al uit de telefoon is gehaald, kan ik niet meer op whatsapp om de berichten te archiveren. Dan zou ik de simkaart er weer uit moeten halen en in de oude telefoon doen, maar dan gaan de berichten op de nieuwe telefoon weer verloren; bovendien is het al langer dan 24 uur geleden dus als het goed is kan je dan sowieso je oude berichten niet meer terughalen. Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze automatisch op de SD-kaart werden opgeslagen, en vroeg me dus af of dat kon worden overgeplaatst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met 'dat' bedoel ik een mapje waarin de whatsapp-gegevens/-berichten staan opgeslagen.