Ik kan niet meer bellen! (Samsung Star 2) Als ik iemand bel of iemand belt mij, hoort hij/zij MIJ wel, maar ik hem/haar NIET. HELP! hoe kan dat?

Ik heb een Samsung Star 2 en als ik hem op Speaker zet, dan hoor ik hem/haar WEL. maar met Speaker aan is nogal irritant, dus wil ik weer gewoon kunnen bellen.
Kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen? Heb jij toevallig ook een Samsung Star (2) of weet je het toevallig? want een telefoon is toch om te BELLEN?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ik heb weinig verstand van mobiele apparaten maar ik weet wél dat dit de meest voorkomende storing is als er een oortelefoonplugje opzit en inmiddels is verwijderd.
Is dat het geval dan even een oortje inprikken en meestal is het: voíla!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die ik ken had een telefoon die de hele tijd aangaf dat er een koptelefoon inzat. Misschien heb jij hetzelfde probleem?
Was een software fout trouwens. Met een app (geen idee welke app) had hij het zo verholpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is je microfoontje kapot, heb ik ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk het volume van luisteren op de gewone speaker die je tegen je oor houdt op nul gezet.
Zet het volume hoger terwijl je een telefoonverbinding met iemand hebt.
De volumeregeling wekt apart van de speaker instelling, dus je moet de volume instelling wijzigen in de "normale" telefoon stand.

Toegevoegd na 46 seconden:
wekt = werkt