Hoe vraag je een 0900 nummer aan en hoe verdien je er het meeste mee?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel bij wat of op welke manier van aanvragen kun je het meest ermee verdienen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Bij www.beldienst.nl kan je er gratis 1 aanvragen het is gratis omdat zij 60 procent of zoiets ontvangen jij verdient er 25 cent per minuut aan af en toe meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals boven mij al vermeld kan je ze aanvragen bij de OPTA, geld verdienen doe je alleen als je een nuttige, veelgebruikte service aanbied op dat nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nuttigheid kan moeilijk worden getoetst en is zeer discutabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar als je onzin aanbied belt er niemand en verdien je niks.
Biedt een remedie aan voor iets waar mensen een hekel aan hebben maar die pas na vele jaren is te controleren; Calgon is er groot door geworden. Bij Opta aanvragen.