ik heb op youtube filmpjes gezien van een nokia e71 met windows erop, is dit echt en zo ja hoe doe je dat dan?

op you tube heb ik een filmpje gezien waar mensen op hun mobiel een app openden en dan verscheen er windows 95 of bij sommige windows xp ik zou graag weten hoe je dat moet instaleren of welke app je nodig hebt alvast bedankt.

gr. Hylke

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat klopt,maar houd er rekening mee,dat je daarvoor én het juiste toestel nodig hebt én tevens het juiste besturingssysteem op dat zelfde toestel.

Lees verder op de volgende website.

http://phones.68share.com/smarttoolkit-100-rc9-10bca8c4.html

Het gaat dus om een app met de naam Root Toolkit.

Groet:Zoekertje