Een DECT-telefoon is een draadloze huis-telefoon die gebruik maakt van het DECT-protocol. Deze toestellen worden dus gebruikt voor je vaste telefoonlijn. DECT zorgt voor een beveiligde verbinding, zodat je gesprekken niet zo makkelijk zijn af te luisteren.
bamibal
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Klopt. Wist je trouwens dat die E van DECT oorspronkelijk voor European stond? Toen men ontdekte dat Amerikanen het systeem om die reden niet vertrouwden, veranderde men de betekenis van de E in Enhanced.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ en het stoort niet.