Ik kan niet aanmelden voor instagram op me LG?

Hallo, ik heb net instagram gedownload op me LG L3 alleen als ik wil aanmelden zegt ie error weet iemand hoe ik dit kan herstellen? ik heb btw instagram niet via playstore gedownload maar via een site.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Probeer hem te verwijderen en dan nog een keer te downloaden. Als dit niet werkt, moet je hem van de playstore downloaden. Want apps worden niet altijd gesteund door andere download sites dan playstore.
Succes!