is facebook gratis in frankrijk als ik gratis facebook sessies van mobistar heb ?

ik ga dus binnenkort naar frankrijk met het school en ik heb dus gratis netlog en facebook sessies van mobistar maar kan ik die ook raadplegen in parijs of moet ik daarvoor betalen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Niet helemaal, Facebook is gratis op de PC of via Wi-fi.
Maar als je op het Datanetwerk zit van Frankrijk met een simkaartje uit Belgie, worden daar extra kosten voor in rekening gebracht, om data te verzenden/ontvangen.
Dus ik zal maar oppassen daarmee in het buitenland.
Kan oplopen tot honderden euro's!