Hoe stel ik mijn HTC Wildfire zo in dat hij verbinding maakt met mijn bluetooth headset, zonder steeds een code in te hoeven voeren?

Ik heb ze gekoppeld de eerste keer maar er blijft om een code gevraagd worden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het volgende - voor U belangrijke - advies op de Nederlandstalige HTC website adviseert het volgende:

"Als het niet lukt om automatisch een koppeling te maken, moet u de code invoeren die met de headset is meegeleverd."

De rest kunt U op Uw gemak lezen :

http://www.htc.com/nl/howto.aspx?id=6343&type=1&p_id=316

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
Als om een code wordt gevraagd, kunt u 0000 of 1234 proberen, of de code opzoeken in de handleiding van de headset of car kit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor Bluetooth bestaan twee verschillende verbindingsmogelijkheden:
- Eenmalige, dan moet je steeds voor verbinding een code invoeren.
- Verbinding met een toestel dat regelmatig gebruikt wordt.
Je moet bij het verbinden kiezen voor "pairing", de apparaten slaan dan elkaars gegevens op zodat er zodra beide apparaten in elkaars buurt zijn de verbinding vanzelf tot stand komt.
Bij het pairen wordt wel eenmalig de code gevraagd.