Als mijn moeder haar BlackBerry opstart krijgt ze een wit scherm en daar staat dan op: App Error 606, met daaronder 'reset'. Wat moet ik doen?

Ik krijg hem maar niet aan de praat, en ik kan niets op internet vinden dat helpt. We hebben de BlackBerry sinds 1-2 maanden geleden.

Toegevoegd na 26 minuten:
Hij doet het weer. Ik heb de BlackBerry met het internet verbonden en dan via de BlackBerry website verse software gedownload.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou netjes zijn als je de vraag dan ook even afsluit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ging moeilijk als je hem na een uurtje pas kan afsluiten, he? Nadenken, noem je dat..

Antwoorden (1)

Misschien heb je hier wat aan? Zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik net bekeken, maar heb er niet echt veel aan gehad..