Hoe zet ik filmpjes van icloud terug naar mijn iphone?

Ik heb een aantal dagen geleden een paar fotos en filmpjes op Icloud gezet. Om ruimte te besparen heb ik vervolgens een groot deel van de filmpjes en fotos verwijdert van mn iphone 5c. Ik heb de fotos en filmpjes nog op icloud dus ik kan er wel bij. Maar ik wil graag een filmpje op social media zetten die heb ik toevallig verwijdert en die staat dus alleen nog op icloud. Hoe krijg ik mn filmpjes nou terug gezet op mn iphone. Fotos wil wel maar de filmpjes lukken niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat heb je al geprobeerd? En waar gaat het mis?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat mis als ik een filmpje aanlkik en die wil terugzetten naar mn iphone. Fotos lukken wel. Maar zodra ik een filmpje aanklik geeft die niks aan van : zet naar filmrol. Bij fotos doet die dit wel. Dit gebeurt allemaal in de icloud

Antwoorden (1)

Als je de video hebt gekocht via iTunes, kan je hem wel opnieuw downloaden uit de iTunes-store.

Een andere video kan je alleen terugkrijgen door een volledige Restore van je iPhone vanuit iCloud. En de vraag is dan of je een complete back-up hebt gemaakt op iCloud voordat je het filmpje wiste op je iPhone en dat er geen nieuwe back-up is gemaakt nadat je het filmpje gewist had op je iPhone. Hier kan je er meer over lezen: http://oberhaus-iphone.blogspot.be/2011/10/using-icloud-to-restore-accidentally.html.

Als je dus geen volledige back-up hebt, zal een Restore alles van je iPhone wissen wat er nu op staat en de inhoud van de iCloud erop zetten. Je moet je dan afvragen of de filmpjes dat waard zijn.