Kun je losse MB's kopen, net zoals je prepaid-bedragen koopt?

Ik moet een nieuwe mobiel, maar ik heb niet zo'n zin in een abonnement.. Het leek me handiger om gewoon losse MB's te kopen.. net zoals je prepaidkaartjes koopt.. Kan dat?/Bestaat dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
6.5K

Antwoorden (4)

Ja dat kan bij Vodafone. Eénmalig een simkaart van 7,50 en daarna kan je dagbundels, weekbundels en maandbundels kopen:

http://www.vodafone.nl/internet/internet_op_je_laptop/prepaid/

http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/overig/ipad2-kopen-3g-incidenteel-buiten.277744
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk kan dat, bijvoorbeeld bij Simyo
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is er. Kijk bijvoorbeeld maar naar deze Prepaid Sim Only van vodafone

Snelheid: maximaal 3.6 Mbps
€ 0,33 per Mb
Inclusief € 2,50 data-tegoed + een bonus na registratie

voor € 7,50

http://www.vodafone.nl/internet/internet_op_je_laptop/prepaid/

Ondanks dat jij het niet prettig vind kan het toch handige zijn om een los abonnement aan te schaffen. Bijvoorbeeld deze van T-Mobile, maar er zijn veel andere goedkope aanbieders.

Smart Start 70 70 min / sms / mms / MB € 3,95

Hierbij heb je dus 70 belminuten/smsjes/MB voor maar 4 euro per maand. Dan kan je dus bijvoorbeeld 40 minuten bellen 20 smsjes sturen en 10 MB internet gebruiken.

http://www.t-mobile.nl/mobiel/simonly/smart-start

Toegevoegd na 1 minuut:
Uiteindelijk moet je voor een prepaid ook vaak minstends 10 euro per half jaar gebruiken anders sluiten ze je af. Dus kan je het ook zien als een abbonement.

En als je toch al minimaal eens in de 3 maanden opwaardeerd zou je voordeliger uit zijn met een abbonement.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt bij verschillende providers een prepaid internet tegoed kopen. Bij Vodafone kun je bijvoorbeeld prepaid internet kopen voor eenmalig 7,50. Daarna kun je dit tegoed opwaarderen als je het wilt gaan gebruiken. Het principe van prepaid internet is vergelijkbaar met dat van prepaid bellen.