Kan ik mijn vodafone simkaart weer opnieuw gebruiken?

Ik heb al een hele tijd een simkaart van Vodafone die ik altijd gebruikte, het beltegoed was op maar ik hoefde niet op te waarderen want ik zou toch een nieuwe telefoon kopen met daarbij een simkaart met 20 euro beltegoed, nu is mijn beltegoed op en wil ik mijn oude simkaart terug want dat nummer weet ik uit mijn hoofd. Nu ik hem getest heb via naar dat nummer bellen, reageert hij daar niet op. Als ik hem opnieuwe opwaardeer die simkaart, doet hij het dan weer, want hij zegt 0,00 beltegoed?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zover ik weet word een simkaart/telefoonnummer die te lang niet wordt gebruikt geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dankuwel