Hoe krijg ik alle internet verbindingen van m'n Samsung Galaxy Gio uit?

Ik heb namelijk prepaid op mijn Samsung Galaxy Gio en ga naar het Gran Canaria op vakantie, met internetverbindingen aan, gaat mijn btg wel heeel snel op! Help mij!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Je kan je provider bellen en je internet uit laten schakelen. Iets wat niet werkt kan ook geen geld kosten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige providers kan dit via hun website op jouw account
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1, Je kan bij instelling internet uitzetten
2, Doe vliegtuigmodus aan
3, Haal je simkaart d'r uit en doe een andere d'r in die je gewoon daar koopt in gran canaria want daar hebben ze vast geen internet
4, Laat je mobiel thuis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou e vinger op
Het bovemste van et beeldscherm
En daar staat dan WiFi of 3G klik daar dan op het het is uit!