Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Telefoon contract nog doorbetalen na vervroegd opzeggen?

Mijn abonnement loopt tot 25 februari 2015. Nou kan ik heb 60 dagen van te voren (25 december 2014 dus) al opzeggen, Moet ik in de maanden januari en februari dan nog betalen? Ik zit bij hollandsnieuwe trouwens

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
844

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het feit dat je eerder mag opzeggen staat los van het wel of niet voldoen van de contractperiode, deze staat immers vast in je contract. Contracten opzeggen mag altijd tussentijds, ook voor de gecommuniceerde 60 dagen. Echter ben je wel gebonden aan de afgesproken contractperiode, wat is dit geval tot 25 februari 2015 is. Tot die tijd heb je inderdaad een betalingsverplichting richting Hollandsnieuwe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan 2 maanden van te voren aangeven dat je je contract na einde contractdatum niet wil laten verlengen.

Je zal tot einde contractdatum moeten blijven betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze bedoelen hier ook mee dat je 60 dagen van te voren al een nieuw contract en dus ook een nieuw contract kan aangaan met bijbehorend toestel. Maar dat is alleen als je klant blijft bij dezelfde provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding