Kan je er op 1 of andere manier achter komen hoeveel je nog te besteden hebt in de maand bij een Abonnement van VODAFONE ?

dus opvragen via je je mobiel / een smsje / internet ( als je het via internet kan bekijken willen jullie dan even uitleggen waar want ik kan het zelf niet vinden?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je hebt nog niet eerder ingelogd bij My Vodafone begrijp ik. Op http://tinyurl.com/6enon8m kun je een "My Vodafone: account aanmaken. Enige wat je daarvoor nodig hebt is een emailadres en uiteraard je mobiele nummer.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hieronder dus een voorbeeld van hoe het er uit ziet, als je bij je tegoed en verbruik kijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt.. maar bij dat voorbeeld wilt dat dus zeggen de je van de 225 minuten er al 176 gebruikt heb? of heb je er nog 176 over?
Ik was eigenlijk vooral op zoek naar een bedrag zeg maar.. dat lijkt mij wat makkelijker.. want ik heb een abonnement van 32,50 per maand.. en het lijkt mij het fijnste om te kunnen zien hoeveel euro ik daar nog van kan smsen/bellen.
Steenuiltje
13 jaar geleden
Voor het plaatje hierboven geldt dat Vodafone niet altijd alle gegevens up-to-date heeft!! (Is mijn ervaring). Ik heb een bundel en als je daar overheen gaat omdat je denkt dat je nog hebt dan ga je ongeveer 0,25 cent per minuut betalen! Dat lijkt mij hun tactiek.
Ik heb in mijn telefoon een functie waarmee je kunt bijhouden hoeveel sms of belminuten je verbruikt.
Ieder maand zet ik dit op nul. Als je weet hoeveel je tegoed is aan het begin van de maand dan kijk ik regelmatig of ik nog heb (zodat ik niet over de bundel ga). Altijd een beetje ruim nemen omdat Vodafone afrondt op de minuut en je teller in de telefoon telt per seconde.
Verder adviseer ik je ook om je rekening te CONTROLEREN. Want ze kunnen er wat van hoor! Een paar maanden terug toch even 14 euro extra op mijn rekening. Dat noemen ze dan een 'foutje' ...... en sorry kon er niet vanaf.
Kortom: erg positief ben ik niet over Vodafone. Gelukkig loopt mijn contract over een paar maanden af. Blij toe!
Exit Vodafone! Zouden er meer moeten doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik ben zelf ook niet echt blij met vodafone.. in de winkel een heel verhaal verteld ( ik had abonnement van hi voor 20 per maand) toen heb ik bij vodafone een abbo genomen van 22,50 per maand en kreeg ik er een gratis toestel bij. Vervolgens bleek dus dat ik maar 150 smsjes kan sturen voor die 22,50 per maand.. Dus afgelopen week heb ik het abbonnement verhoogd naar 32,50 per maand waardoor ik nu : 1150 smsjes kan sturen.
Maargoed ik zit er wel tot ergens in 2012 aan vast, kan je eigenlijk als je niet precies weet wanneer je abbo afgelopen is of als je het niet in de gaten houd wel gewoon daarna altijd stopzetten? als de 2 jaar voorbij zijn.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat bij "binnen maandelijks tegoed" 49 minuten.
Dus ik heb 49 van de 225 minuten gebruikt, dus ik kan nog 176 minuten bellen. Het kan zijn dat het niet altijd up-to-date is. Dat weet ik niet. Ik dacht dat het altijd wel aardig klopte. Ik weet niet hoe het zit met abonnementbedragen. Ik heb geen SMS in mijn abonnement (ja ze bestaan nog, mensen die bijna niet SMS-en). In mijn geval is minuten duidelijk genoeg. Misschien weet iemand anders dat wel? Misschien geeft Vodafone wel bedragen weer, in een gecombineerd abonnement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het opgezocht en dit staat er bij mij :
Tegoed: 0,00 euro
Verbruiks kosten: 26,52 euro ik had een abbonnement van 22,50 per maand en dat heb ik vorige week veranderd naar 32,50 per maand dus ik neem aan dat het tegoed daarom nu op 0,00 euro staat terwijl ik voor 26,52 ge smst hebt.
Vanaf volgende maand zou het dan wel 32,50 worden. Maar ik moet dus op tegoed letten om te kijken hoeveel euro ik nog kan smsen/bellen ?? Maar als het niet altijd up-to-date is.. is dat dan een groot verschil of valt dat nog wel mee.. met wat het werkelijk is? Bedankt voor de reacties hier heb ik wat aan!
Steenuiltje
13 jaar geleden
Sanne ik denk dat je het beste even Vodafone kunt bellen, of een account aanmaken op hun website. Via de website kan je ook vragen stellen. Die mensen zitten daarvoor!

Andere antwoorden (1)

Bel met je gsm naar 1200.
Dan druk je in het keuzemenu nummer 1.
En in het volgende keuzemenu druk je weer nummer 1.

Nu ontvang je een sms met je resterende tegoed van deze maand.

Mvg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga het gelijk is proberen.
is dat gratis trouwens?
Groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb gebeld.. en ik krijg een smsje :
uw tegoed is 0,00 euro. u heeft nog 393 berichten SMS. Meer info: Vodafone.nl wat bedoelen ze met die 393 sms ???? Groetjes!