wat voor nummer moet ik ervoor zetten als ik via belgie naar nederland bel mobiel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
7.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet, geldt 0031 niet alleen voor het bellen vanuit België, maar voor bellen naar NL vanuit de hele wereld.

Antwoorden (3)

bijvoorbeeld
316-blablabla
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je SirDrur
0031 en daarna het nummer zonder de nul waarmee je binnen Nederland naar een 06 nummer of stad belt.
Dus dan krijg je voor bijvoorbeeld bellen naar Amsterdam: 0031-20 enzovoort.
Naar een mobiel: 0031-6 enzovoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Na 31 zou je eerst een nul moeten zetten, maar die 31 staat voor de nul, dus bij een 06 nummer moet je 316 doen en bij een "huisnummer" met bijvoorbeeld 0522 moet je 31522 doen.

Toegevoegd na 47 seconden:
Sorry! Voor de 31 moet nog een + teken !