Onbeperkt internetten zonder datalimiet en belminuten meenemen naar de maanden daarna. Bestaat dat nog?

Ik betaal nu 65 euro per maand voor een T Mobile Iphone 4 voor 2 jaar. Dat is ruim 1.500 euro. Wat is het voordeligst bellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op www.sim-kaart.eu kun je oa het MTV mobile abonnement vinden. Dit is van T-Mobile en geeft je onbeperkt internet, verder koop je er gewoon bel minuten bij. Op zich geen slechte optie.

Antwoorden (1)

Onbeperkt internet en onbeperkt bellen bestaan zeker, Robin Mobile biedt een abonnement met onbeperkt bellen, SMS, en internet voor 39,95 per maand.
Bekijk alleen wel eerst even goed hoeveel MB je nu echt verbruikt per maand (kun je zien in T-Mobile account overzicht), want de meeste mensen verbruiken meestal niet meer dan 500 MB - 1000 MB.
Minuten meenemen naar de volgende maand wordt alleen aangeboden door Hollandsnieuwe (tot 3 maanden meenemen).
Verder is een sim only abonnement een stuk goedkoper dan een abonnement met telefoon, maar dan moet je natuurlijk wel al een telefoon hebben.
Ik zou je aanraden om goed naar je verbruik te kijken en daar dan een passend abonnement bij te kiezen (een vergelijker van sim only abonnementen heb ik in de bronnen toegevoegd).