Zijn er voor de Samsung Star S5230 oordopjes los verkrijgbaar en zit er op de Samsung Star S5230 ook een normale koptelefoon ingang?

Ik weet dat ze bij de Mediamarkt maar liefst €20 kosten maar kan ik ze ergens goedkoper en apart verkrijgen?
Mijn originele die bij de telefoon zaten zijn namelijk kapot. En als ik ze niet goedkoper kan krijgen, zit er een normale koptelefoon ingang op de Samsung Star?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De Star (die ik zelf ook heb) heeft geen andere audio-uitgang. Je zult dus een headset die in de oplader-ingang kan moeten gebruiken. Een andere oplossing is een audioadapter.
In de bron een link naar een headset voor de Star waarbij je ook een audioadapter krijgt, waarmee je een standaard headset met een 3,5mm aansluiting (de 'normale' aansluiting die in elke iPod, pc en mp3-speler past) toch aan je Star kan koppelen. Ik weet niet of je ergens anders ook een goedkopere adapter kunt krijgen, wellicht hebben ze die dingen bij een telefoonwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of ze apart verkrijgbaar zijn. Maar er zit geen normale oordopingang op de samsung star. Het is dezelfde ingang als voor de oplader.