Kan ik een nieuwe telefoon abbonnement 3 maanden later in laten gaan?

Hallo,

ik heb nog 3 maanden een telefoon abonnement lopen bij hi.
alleen mijn telefoon doet het niet meer...
dus ik heb gekeken naar een nieuwe telefoon, en heb er eentje gevonden.
alleen deze is bij t-mobile.
kan ik dan dit abonnement (t-mobile) 3 maanden later in laten gaan?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
allebei heel erg bedankt voor het reageren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tolguaz,
waar had je dit gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke heel erg bedankt voor reageren!
dan moet ik nog even een maandje wachten.

Het beste antwoord

Ja volgens mij wel. Ik had ook een HI abbo. Toen ben ik 2 maanden voordat mijn HI was afgelopen een contract aangegegaan bij T-mobile met nummerbehoud. Ik kreeg toen een simkaart met een tijdelijk nummer en mijn nieuwe toestel. Ik betaalde eerst nog niks voor die 2 maanden, pas na die twee maanden (wanneer dus mijn nummer werd overgenomen) begon ik met betalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
*na 2 maanden begon ik dus met betalen bij T-mobile, toen was dus ook mijn HI afgelopen dus ik betaalde niks dubbel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja en Nee: je kan zelf invullen wanneer je het abonnement laat ingaan, helaas kan je ook pas dan je nieuwe telefoon ophalen. Ik zou in de tussentijd even een Pre-paidje kopen bij de Kijkshop. Dat is i.i.g. goedkoper dan 3 maanden dubbel abonnementskosten moeten betalen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hebt er al een voor 15 euro:

http://www.kijkshop.nl/producten/4842-4849/telecom/prepaid_op-prijs/2/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij t-mobile kun je je abonnement 2 maanden later in laten gaan.