Wat is het goedkoopste BlackBerry curve (wit) abbonement?

En kan je niet gewoon een sim-only abbonement met internet in een BlackBerry stoppen? Of heb je iets speciaals nodig om te pingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

gsmtopdeal.nl
volgends mij en anders
dealdirect.nl
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit moment is dat deze:
http://www.gsmwebstunts.nl/c/goedkoopste-blackberry-aanbiedingen/
125 belminuten per maand
25 SMS berichten per maand
24 maanden voor maar: €10,95 per maand

Alleen geldig in combinatie met onbeperkt internet. Voor mobiel internet betaalt u 24 maanden €5,95 per maand extra.

Kom je dus uit op €16,90 per maand

Je kunt niet elke sim only abonnement in je bb doen. Om te kunnen pingen ,msn-en en mail ontvangen heb je Blackberry internet nodig ( Bis bij Vodafone of instant E-mail bij T-mobile en KPN)

Bij bovenstaande aanbieding heb je onbeperkt internet (instant E-mail) die speciaal voor je blackberry is en kun je dus pingen msn-en enz.