Samsung sgh-e900 doet het niet.

Hij was al erg oud, maar hij doet het nu echt niet meer.
Mijn moeder zei dat het komt omdat hij oud is, en er geen simkaart inzat. Maar haar simkaart zorgde er ook niet voor dat ie het weer deed.
Mijn oppas zei dat ik hem niet kan opladen aan de computer met zon kabeltje.

Hulp alstublieft!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb het toestel ook.
Je kan misschien het eens proberen zonder de accu, en dan aan de oplader doen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je oplader kapot is (dat is mij ook gebeurt bij diezelfde telefoon).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hond

Andere antwoorden (1)

ik heb hetzelfde toestel ook nog gehad. Probeer hem een dag aan de oplader te laten liggen.
Het feit dat hij geen sim kaart heeft maakt in principe niet uit of hij het nog wel doet. Als hij het doet gaat hij wel aan en geeft aan in het scherm "Plaats Sim Kaart". Je kunt er ook een andere batterij voor kopen, maar ik betwijfel of hij dat nog waard is.

Toegevoegd na 52 seconden:
als dat allemaal niet werkt dan ben ik bang dat het aan het toestel zelf ligt, en dat hij dus verouderd of overleden is.