Ik heb een iPhone 4 wat het besturing systeem heeft van android, heb hem hier besteld www.replicphones.be , alleen hoe werkt whats app?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb hem hier besteld www.replicaphones.be , ik heb de android versie genomen van de iphon 4, en heb whatsapp er op geinstalleerd, gratis. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik mensen moet toevoegen?

Toegevoegd na 1 dag:
ik weet dat het geen originele is , maar toch werkt die even snel als het origineel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle 3 de antwoorden hieronder kloppen. Volgens de site kun je er gewoon WhatsApp opzetten. Of hij daadwerkelijk werkt zal dus moeten blijken als je doet wat Omebeyse in zijn antwoord zegt.

Antwoorden (7)

Dat kan allen als je hen mobiele nummer hebt. Dan wordt het automatiach toegevoegd aan je what's app boekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sla het nummer van de gewenste persoon op in je telefoonboek van je telefoon. Open daarna Whatsapp en ga naar favorieten en als die persoon ook Whatsapp heeft moet hij bij je favorieten staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een +
Ik zie het al uw "i"phone is geen echte mobiel van apple maar gewoon een chinees namaak 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon downloaden via de market van android en dat wijst het instellen vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor apps voor de iPhone moet je naar iTunes. Je kunt Apps tegoed kopen en apps kopen, of gratis apps downloaden. Zie artikel hoe:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is een nep Iphone op de iphone draait ios android kan normaal niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies. Een iphone draait op ois. Niet op android. Wel sneu voor je als je dacht dat je een echte had.