Is dit ok?

Bij Citytel kan je smsen voor 5 cent en zodra je een sms terug krijgt word er weer 5 cent bijgeschreven. Het lijkt me te mooi om waar te zijn, maar in de algemene voorwaarden staat niks bijzonders. Alleen is bellen heel duur en is het een 1jarig "abbonement" . Heeft iemand hier eevaring mee? Is er een addertje onder het gras? Kijk ook op citytel.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je betaalt 5 cent voor een sms die je verstuurt en ontvangt 5 cent voor een sms die je ontvangt.
Ik denk dat ze gebruik maken van het feit dat iedereen die een sms ontvangt er meestal ook weer een verstuurt. Dus dan speel je wel quit maar dan verdienen ze daarna dik aan het bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het klopt idd dat je 5 cent krijgt als je een sms ontvangt! Het is overigens wel zo dat je het geld pas de volgende morgen gestort krijgt! Het is wel een goede actie! Vooral als je alleen maar smst