Kan een simkaartje van Ben ook in een T-Mobile Prepaid mobiel?

Aangezien Ben en T- Mobile bij elkaar horen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Als je telefoon simlock vrij is, dan kan dat!
Je kan in elke telefoon, zolang hij maar simlockvrij is, elk simkaartje stoppen dat je wil !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwacht dat dat niet kan, tenzij de telefoon simlock vrij is, aangezien BEN en T-Mobile niet compleet hetzelfde zijn. je zou het kunnen proberen, kwaad kan het niet, je kunt ook je telefoon simlock vrij maken, dan kan het zowiezo. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Wel met een abbolement omdat dan de toestellen simlock-vrij zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan klopt je eigen ervaring niet want ook bij abbo's zijn telefoons vaak gesimlocked.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bij hi wel eens een 2 jarig abonnement met toestel afgesloten waarbij er een simlock op het toestel zat.
Je kunt wel na 1 jaar de unlock code gratis aanvragen.
Ja, ik koop altijd bij de Kijkshop een simlock-telefoon van T-mobile en deze werkt prima met een simkaart van Ben. Het vervelende is wel dat je de telefoons van de Kijkshop sinds 1 januari 2012 niet meer mag retourneren, dus probeer het even in de winkel!!!!!