Hoeveel kost een gsm reparatie? er ergens een lijst te vinden met prijzen ?

ik heb een oude samsung u600 gewoon prepaid geen garantie
natuurlijk.
Het beeldscherm doet raar maar werkt verder wel alleen valt uit zodra je de pin moet indrukken volgens mij werkt verder alle als ik de toontjes mag geloven.
het is natuurlijk een ouder model maar valt dit nog te repareren voor een redelijk prijs ?
is het wellicht zelf te doen ik vermoed namelijk geen erg schade maar een soort los contact of zo ?

capthavoc
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Het beste antwoord

Waarom moeilijk doen.
Een prepaid kost niet veel. koop een nieuwe.
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
zucht, ik heb en hekel aan de wegwerp maatschappij maar helaas er zit niet veel anders op

Andere antwoorden (1)

Misschien is dit wel iets voor jou.
http://www.gsm-paradise.nl/Webwinkel-Category-121347/Samsung.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
darn dan kan ik net zo goed een nieuwe kopen :/