ik heb de galaxy gio en krijg steeds geen verbinding met wifi, hoe kan dat? ( is prepaid)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ligt eraan of je een beveiligings code op je internet verbinding hebt staan en als je geen code op je verbinding hebt ligt het aan je mobiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk zit er een wachtwoord op je internetverbinding. Een andere verklaring kan ik niet bedenken...