iPhone probleem..

als ik mijn iPhone (3gs) aansluit op de computer, en mijn map wil openen om mijn foto's over te zetten op de computer, geeft hij aan dat mijn mappen leeg zijn, oftewel dat ik geen foto's heb staan op mijn telefoon, maar die heb ik wel degelijk!

Wie weet er een manier voor mij?! SPOED! Er zit een foto bij voor mijn examen!

(Sorry als mijn vraag verkeerd staat).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
4.1K

Het beste antwoord

Verstuur je belangrijke foto's via mail naar je emailadres!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

weet je zeker dat je in de goede map kijkt?

Toegevoegd na 50 seconden:
er zijn ook alternatieve apps, kijk dit forum maar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yup, weet ik zeker!
hij hoort hem gewoon aan te geven in DCIM..
Probeer is een harde reset bij je iphone (10 seconde sleep en home button tegelijk ingedrukt houden), en sluit hem daarna opnieuw aan. Misschien dat dit werkt! zo niet moet je het even melden bij je vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag je antwoord in Jip en Janneke taal, dit is iets te ingewikkeld voor me..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol ik dacht dat t redelijk jip en janneke taal was! Sluit je iphone aan je pc aan » deze computer »DCIM(dachtik) en dan nog een map, en daar staan je foto's. Als ze daar NIET staan » Probeer je telefoon te resetten. Houd je bovenste knop en je onderste "home" knop tegelijkertijd ingedrukt voor 10 seconde lang. Dan zie je als het goed is een flits en herstart je telefoon. Dan controleert hij alles of alles goed staat. Sluit hem als hij weer aanstaat weer aan aan je pc, en kijk of je foto's nu wel in die map staan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat jij bedoeld is printscreen, en sorry.. Dat je al meer moeite had gedaan, hihi. Ik ga dit eens proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o my fucking god.
Nee lieve schat, ik heb zelf een iphone, ik weet echt wel het verschil tussen printscreen en een harde reset. je moet ze TIEN SECONDE allebei ingedrukt blijven houden tegelijkertijd. Dan reset je iPhone zich.
Pak iemand anders de telefoon stuur die foto naar haar/zijn telefoon en probeer het dan zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar de phonehouse of een andere winkel waar ze verstand hebben van die zaakjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk op je iPhone ga naar ga blad foto's. Vink aan foto's synchroniseren uit: kies mijn afbeeldingen. Als dit niet werkt ga naar dese computer. Rechtermuisknop op je iPhone , kies verkennen en sleep de foto's erin of eruit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je mail op je iphone hebt kan je de foto naar je eigen mail sturen en dan op je computer openen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een iPhone zijn alle bestanden gecodeerd. Via iTunes kun je die foto's er wel af krijgen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via itunes je foto's eraf krijgen??
Dat gaat gewoon via windows explorer..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan alleen voor de bewaarde foto's de anderen staan er niet op.