Ik wil een mobiel waarmee ik kan bellen, smsen, internetten voor msn en skype, touch screen. Wat zou ik moeten kiezen en hoe duur zou het ongeveerzijn

Ik wil niet meer achter lopen met iedereen. Ik wil een apparaat waarmee ik kan msnen, skype, internet (hyves,facebook,twitter) en bellen. Wie kent voor mij het goedkoopste apparaat of heeft een idee?
BVD
Chris

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (7)

iPhone is daarin wel het beste en er is veruit het meeste voor te krijgen. Of het goedkoop is moet je zelf bepalen, ik vind het in combinatie met een abonnement absoluut niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iphone's zijn vrij prijzig voor wat ze kunnen, als ik jou was zou ik kijken naar oudere modellen van htc of samsung. De htclegend, htc desire of samsung wave bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker de iphone :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een blackberry met wifi en ik heb een internet abonnement je kunt dan net als bij de iPhone Apps op je Blackberry zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BB HTC iPhone, Samsung maar je schrijft ook je wil nietachter lopen:)iPhone heeft het meeste gadget ,livestylle, beleving (voormij) ook veelinfo in bladen over i en veel app en veel nuttige dingetjes voor tekoop ik zou niet snel iets anders willen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPhone voldoet aan alle eisen die je stelt en als je een abonnement neemt is hij zeker niet duur voor wat hij allemaal kan. Ik gebruik hem zelf ook en heb maar 1 nadeel: Hij ondersteund geen Flash maar steeds meer websites hebben mobiele weergave waardoor HTML5 word gebruikt wat Apple (iPhone) wel ondersteund. Succes met je keuze! De iPhone is trouwens wel een telefoon die wel een paar jaar mee kan wat niet zo is bij de meeste telefoons... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben op het moment zelf erg hard aan het speuren. Heb alle kosten uit zitten rekenen (aanschaf toestel, abonnementskosten eerste maanden en daarna, aansluitkosten, verzendkosten enz.) en ze zo vergeleken over een periode van 2 jaar.

Ik vond een heel leuk toestel van HTC (Wildfire) voor 20 euro per maand. Het heeft 180 belminuten en 750 MB internet )en dat is best veel).

Voor een iPhone 3GS (het toestel van vorig jaar) kom ik op een prijs van 30 euro per maand (250 belminuten en internet&surf).

Dit alles na een hele hoop speurwerk, want bij de meeste aanbieders kom je veel hoger in prijs uit. Zeker als je de aanschaf van het toestel meerekent! Volgens mij is de iPhone 3GS so wie so een fantastisch toestel, al zijn de nieuwere versies natuurlijk nog geweldiger. Maar die kan IK me in ieder geval niet veroorloven. :-( Maar volgens mij zijn we weer helemaal bij de tijd met een iPhone! :-))