unlock blackberry curve 8520

ik wil graag mij bb curve 8520 unlocken( weet niet hoe je dat schrijft) maar waar kan ik dat het beste doen? ik heb hem net een maand. ik kwam op de site fixya.com, maar is deze site betrouwbaar? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik doe dit altijd met een zelf geschreven programmaatje in C++. Het beste kunt U die site,welke in de vraag wordt genoemd vermijden . Via Internet is de kans trouwens veel te groot,dat U wordt opgelicht. U kunt desnoods beter met een ouder iemand desnoods op een "zwarte markt " kunnen gaan en het daar ter plekke laten uitvoeren. Dat heeft als grootste voordeel,dat U het meteen met een sim-kaartje kunt uitproberen ( logischerwijs uit een ándere phone)

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan vaak op een markt ja. Er is meestal wel een kraampje met telefoonaccessoires waar ze ook telefoons simlock-vrij maken. Of je moet een winkel ergens weten waar je dat kunt doen. Hier in Delft zit een winkel die ook van alles voor telefoons verkopen en je telefoon simlock-vrij kunnen maken.