Hoe kan ik het internet van de nokia 6303i uitzetten?

Mijn moeder heeft deze telefoon maar drukt soms op het verkeerde knopje waardoor dan het startscherm van internet ervoor komt. Omdat ze een abonnement heeft wordt dit extra in rekening gebracht. Nu wil ik graag weten hoe zet je het internet uit zodat er niks gebeurd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Zelf een naam geven aan een verbinding. BV: geen verbinding 01 en deze daar op instellen. Probleem opgelost ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgensmij als je zelf een verbinding aanmaakt gaat er tog gewoon beltegoed vanaf je moet gewoon naar instellingen gaan en dan moet je die internetprofiel wissen en geen nieuwe meer aanmaken als je dan op internet probeert te gaan gaat hij vragen om een nieuw profiel aan te maken en pas als je dat hebt gedaan kan je weer op internet