wat is er mis met een neppe blackberry

ik wil een nieuwe blackberry, mijne is gestolen. maar ik zag een neppe torch voor een leuke prijs, is dat een heel erg verschil met de echte?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Kwaliteit, na een maand is er niks meer van over.

Toegevoegd na 9 minuten:
En je kan er geen Apps opzetten, geen spelletjes, niet pingen, de touchscreen zal waarschijnlijk slecht zijn. Klantenservice hoef je niet te verwachten als hij kapot is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien, dat verschilt heel erg per product.
De nepperd heeft een eigen OS. Je kan er natuurlijk van alles en nogwat op, maar niet dezelfde apps als die van de BB erop zetten. Ook zal je niet kunnen "pingen".

En ook is de accu vaak van mindere kwaliteit, en sneller leeg.

Toegevoegd na 48 seconden:
Maar gewoon als telefoon zal hij het best goed doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit verschilt heel erg per product. Verschil zul je altijd houden.

Op de site van dealextreme(bron) staan er ook soms reviews, ook al is het een nep product. Ik zal daar eens gaan kijken of op een andere site die ondanks neppe producten reviews heeft.