Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Lebara simkaart, maar als ik hem in mijn telefoon doe zegt deze 'netwerkblokkering' en moet ik een code invoeren..

Ik snap het niet, want die code staat nergens. Mijn telefoon zegt alleen 'netwerkblokkering'. Ik heb mijn puk-code al ingevoerd en mijn normale wachtwoord.. Wat is dit en hoe krijg ik het weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt een simlock op je telefoon zitten. Deze mag je na een jaar gratis, eraf laten halen bij de provider. En anders werkt je telefoon alleen met de provider van de simkaart die het wel doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk dat jou gsm niet simlock-vrij is
je kunt je unlock code opvragen bij de provider van wie je de gsm hebt,maar dat is niet altijd kosteloos
(het ligt eraan hoe oud het toestel is,maar meestal is de code na 2 jaar kosteloos)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correct antwoord, alleen is het niet na 2 maar na 1 jaar verplicht voor je provider om je de unlock code te geven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding